Drumul tau catre excelenta in servicii clienti

Ce oferim?

In functie de domeniul tau de activitate si de talia echipei, noi, cei de la Grifin, cream abordari personalizate pentru relationarea cu clientii, astfel incat sa castigi loialitatea acestora si recomandari viitoare, garantia dezvoltarii afacerii tale.

  • Te ajutam cu evaluarea serviciilor clienti in momentul prezent, pentru a vedea care sunt punctele slabe si oportunitatile de dezvoltare
  • Te sprijinim in stabilirea si implementarea unui sistem propriu de masurare si evaluare a serviciilor 
  • Iti dezvaluim strategii de ameliorare a calitatii serviciilor pentru clienti
  • Iti aratam cum sa comunici eficient cu clientii tai pentru a le afla nevoile, a-i retine (fideliza) si a-ti creste vanzarile 
  • Iti aratam cum sa motivezi echipa astfel incat aceasta sa adere la focusul catre client si la valorile companiei
  • Facem traininguri pentru a aduce comportamentele si atitudinile pro client in afacerea ta

Trainingurile noastre sunt rodul unor experiente profesionale consolidate, al unor metode de interventie structurate si ludice si a unei analize personalizate in acord cu cerintele si nevoile afacerii tale.

Ce cursuri propunem?

Cursuri

Focus  client (7h)

  • Ajuta echipa in constientizarea rolului pe care il au clientii in companie
  • Atitudinea unui serviciu excellent
  • Arata care sunt tipologiile de clienti si care este modalitatea de abordare pentru fiecare tipologie in parte
  • Metode simple si eficiente de comunicare cu clientii

Castiga-ti clientii (14h)

  • Ajuta echipa in constientizarea rolului pe care il au clientii in companie
  • Atitudinea unui serviciu excellent
  • Arata care sunt tipologiile de clienti si care este modalitatea de abordare pentru fiecare tipologie in parte
  • Metode simple si eficiente de comunicare cu clientii
  • Ofera o structura clara pentru comunicarea verbala (fata in fata sau la telefon) si scrisa (email sau chat)

Cum sa-mi motivez echipa? 

  • Alinierea echipei la valorile companiei
  • Atitudinea in interiorul companiei
  • Cai eficiente de motivare a angajatilor
  • Echipa versus grup
  • Serviciu excelent la toate nivelele companiei

Gestionarea clientilor nemultumiti

  • Cum poti transforma un client nemultumit intr-un promotor al afacerii tale
  • Metode de gestiune a acestei categorii sensibile de clienti
  • Scenarii si rezolvari ale unor situatii sensibile, cu impact pozitiv asupra relatiei clientului cu compania

Seminarii

Pilonii excelentei in serviciul clienti

  • Cele 8 principii de baza pentru a avea un serviciu clienti excelent
  • Cele mai importante principii CEE (Customer Experience Excellence) pe piata din Romania
  • Alinierea si integrarea acestor principii la misiunea si valorile companiei dumneavoastra 

Sondajul perfect

  • Cel mai simplu mod de a cunoaste satisfactia clientilor dumneavoastra
  • Cum se realizeaza?
  • Cand se transmite?
  • Cu ce frecventa il transmitem?
  • Monitorizarea rezultatelor si implementarea solutiilor

Crearea unei culturi a companiei centrate pe client

  • Beneficiile unei astfel de culturi organizationale cu accent pe client si pe nevoile si asteptarile acestuia
  • Serviciul clienti la toate nivelele companiei
  • Metode simple de implementare

Beneficiile tale

Serviciul clienti trebuie vazut ca o investitie si nu ca un cost, deoarece el reprezinta motorul unei companii puternice.

  • Vei imbunatati relatia cu clientii tai
  • Vei avea o imagine  clara despre ce vor clientii tai
  • Vei reusi sa iti adaptezi produsele si serviciile la nevoile clientilor 
  • Vei avea o reputatie buna oglindita in feedbackurile clientilor
  • Vei creste  retentia clientilor si vei reusi sa atragi clienti noi, scazand astfel cheltuieli de marketing
  • Vei creste profitabilitatea companiei tale
  • Vei avea cel mai mare avantaj competitiv pe piata.

Nu este greu sa ai un serviciu clienti excelent, insa este nevoie de o strategie si e nevoie ca managerului chiar sa ii pese de clientii sai. Orice manager bun stie ca relationarea cu clientii este ca o strada cu doua sensuri: ai grija de ei, si se vor intoarce mereu si mereu la tine.

Stiai ca?

  • Te costa de 5 ori mai mult sa atragi un client nou decat unul deja existent?
  • Probabilitatea de a vinde unui client existent este de 60-70 % in timp ce pentru un client nou este de 5-20% ?
  • In  comparatie cu clientii noi, cei deja existenti sunt cu 50% mai predispusi in a achizitiona un nou produs si a plati mai mult ?
close

VREI SĂ-ȚI FIDELIZEZI CLIENȚII?

Îți dezvăluim 10 reguli de aur care să te ajute să-ți păstrezi clienții aproape. Vrei ?

Prin completarea formularului îți oferi consimțământul pentru a primi ofertele de care ai nevoie!