Strategie

  • Facem un audit al experienței client oferite de companie în acest moment prin analiza vocii clientului (VOC), proceselor interne, a angajaților și a competiției.
  • Calibrăm viziunea companiei cu o strategie pentru atingerea obiectivelor, având în centrul său clientul și nevoile acestuia.
  •  Identificăm indicatorii de urmărit în operațional, în funcție de obiectivele companiei
  • Acordăm sprijin în creearea hărții de Experiență Clienți, acel plan de acțiune prin care stabilim concret obiectivele, durata și acțiunile necesare
  • Transferăm know how-ul către o persoană desemnată din companie
  • Evaluăm și monitorizăm implementarea noii strategii (chestionare, vocea clientului, rezultate așteptate, măsuri corective)
target, icon, business-2558687.jpg

80% dintre consumatori spun ca experiența oferită de o companie e la fel de importantă precum produsele și serviciile oferite de aceasta( Studiu Salesforce)

VREI SĂ-ȚI FIDELIZEZI CLIENȚII?

Îți dezvăluim 10 reguli de aur care să te ajute să-ți păstrezi clienții aproape. Vrei ?

This field is required.

Prin completarea formularului îți oferi consimțământul pentru a primi ofertele de care ai nevoie!