Despre
Cine sunt?
Sunt Carmen Belcescu, fondator al proiectului Grifin, proiect ce a luat naștere în urma unei experiențe acumulate în peste 20 de ani de interacțiune cu clienții (B2B și B2C) online și offline, în domenii precum retail, HoReCa și Business Process Outsourcing BPO – servicii client), atât în țară cât și în străinătate.
Cred cu tărie că experiența clienților (interni și externi) este un diferențiator puternic față de competiție și poate fie să ajute, fie să submineze existența unui business.
Formator autorizat ANC specializat în experiența clienților, cunosc provocările pe care le întâlnești în activitatea ta și vein către tine cu propuneri și soluții care aplicate, îți vor crește încrederea și retenția clienților, cifra de afaceri și iți vor consolida reputația în piață.
”De la o practică intuitivă și empirică în serviciile adresate clienților la începutul carierei mele profesionale, o creștere susținută a businessurilor cărora le-am adus plus valoare am remarcat-o în momentul în care pe lângă comunicare, am adus ameliorări proceselor și procedurilor, analizând și evaluând constant situația existentă.
Știu însă că din interiorul companiei este puțin mai dificil să analizezi și să evaluezi obiectiv organizarea si procesele, astfel încât Grifin răspunde acestei nevoi de calibrare a percepției clienților asupra serviciilor primite și a percepției companiei asupra experienței livrate.”
Misiune
Călătoria de la servicii bune la servicii excelente, care să depășească așteptările clienților, este una extrem de importantă, este o călătorie în care îți descoperi clienții, dar în același timp, te (re)descoperi prin ochii lor. Clienții nu caută doar produse sau servicii. Ei caută informații și soluții rapide la problemele lor, livrate cu expertiză și empatie.
Indiferent de dimensiunea companiei, ajutăm managerii să conștientizeze importanța integrării unei viziuni centrate pe client și să-și îndeplinească obiectivele comerciale și de business, prin folosirea eficientă a experienței clienților.
Managerii care înțeleg importanța relaționării cu clienții, a analizei vocii clienților (VOC) în identificarea nevoilor și așteptărilor acestora, dau dovadă de agilitate și creează premizele dezvoltării afacerii lor pe termen lung.
Diagnoză
Efectuare audit complet al afacerii tale online si offline după criteriile experienței client.
Definire
Definim împreună nevoile echipei sau nevoile organizaționale în funcție de specificul și domeniul companiei.
Direcționare
Primești sprijinul necesar în găsirea direcției și strategiei potrivite pentru a fructifica la maxim experiența clienților tăi.
Dezvoltare echipe
Realizez cu succes activități de dezvoltare a echipei în concordanță cu nevoile și valorile companiei tale, pentru a îmbunătăți experiența clienților.
Dezvoltare
Dezvoltarea mea ca specialist este constantă, urmăresc tendințele din piață, fac follow-up și intervin dacă este cazul.
De ce să mă alegi ?
Sunt formator calificat cu experiență în vânzări și servicii, care înțeleg provocările tale și cunosc cerințele pieței actuale
Formările GRIFIN, ludice și interactive, cu studii de caz și exerciții practice, determină instalarea comportamentelor dorite în afacerea ta.
Poți personaliza formările existente în portofoliul Grifin sau poți cere o formare nouă care să se plieze pe nevoile afacerii tale
Cursurile și formările Grifin au obiective clare și realizabile
Realizez un audit inițial al experienței pe care o oferi clienților tăi pentru a vedea care sunt punctele forte și care sunt oportunitățile pe care le ai.
Te sprijin in crearea unei culturi orientate către client și a unei strategii de urmat pe segmentul de servicii client care să ducă la o dezvoltare durabilă a afacerii tale.
GRIFIN – SC OZ SOLUTIONS SRL
CUI 39133509
J22/831/2018
Strada Argeș, nr. 10, Iași, Jud. Iași