Formeaza-ti oamenii pentru a nu pierde bani

Ca mai toata lumea, la cumparaturi de valoare mai mare, fac o mini cercetare de piata, mai exact caut pe google putin pentru a ma informa si a cumpara in cunostinta de cauza. Am invatat in timp sa nu ma pripesc si sa ma documentez putin inainte de a lasa sa-mi scape banii de pe card. Daca abandonez cosuri, ele nu ma abandoneaza pe mine, si iaca-asa mi se intampla sa intru din  nou in urmatoarele doua trei zile pe reclamele tintite in online si sa ma mai documentez putin.  Daca am nelamuriri sun, si astept solutia companiilor si expertiza acestora care sa ma convinga.

Daca acea persoana isi cunoaste produsele, daca stie sa imi explice si sa ma ghideze m-a castigat. Daca nu, reiau cercetarile, dar pe alte platforme.

De curand am vrut sa imi iau un flipchart, asa ca, dupa vreo doua zile de sondari de piata si luat notite de modele, tarife si oferte, incep sa sun.  Eram aproape convinsa de un anumit produs de pe un site dar nu intelegeam detaliile a trei oferte pe care le aveau. La telefon, o doamna imi cere codurile sa poata verifica si imi spune ca de fapt produsul de baza (aka flipchartul) e acelasi, iar diferenta consta in consumabilele din pachet. Doar ca  doua oferte diferite ca pret, contineau exact aceleasi obiecte. Nu mi-a putut da prea prea multe detalii nici despre oferte, nici despre despre flipchart, ci doar ca nu au avut reclamatii pentru acel model si in ce priveste livrarea, mi-a spus ca urma sa fie facuta abia peste cateva zile deoarece urma o sarbatoare legala, Doamna m-a convins ….sa nu cumpar de la ei.

Acea companie platea pentru a se promova pe Facebook, pe Google, pentru optimizare SEO, etc deci exista buget de marketing pentru generare de prospecti si conversia lor. Dar oamenii care sa sustina aceasta campanie de marketing? Pe ei nu i-au luat in calcul si totusi, ei sunt cei ce pot determina reusita sau nereusita unei vanzari. Cine stie cati clienti ca mine or mai fi fost, care in loc sa cumpere de la ei, au gasit un alt furnizor care sa stie sa comunice si sa faca in asa fel incat sa incheie afacerea?

Fie ca vorbim de o afacere offline sau online, expertiza vanzatorilor si abordarea acestora pot face diferenta. Poti investi mii de euro in reclame. Acestea pot da rod pe moment, dar fara sustinerea oamenilor din front line se dovedesc ineficiente pe termen lung. Oamenii fac diferenta. Investeste in ei  pentru a-i forma, atat in zona tehnica cat si in cea de comunicare si vei vedea avantajele.

close

VREI SĂ-ȚI FIDELIZEZI CLIENȚII?

Îți dezvăluim 10 reguli de aur care să te ajute să-ți păstrezi clienții aproape. Vrei ?

Prin completarea formularului îți oferi consimțământul pentru a primi ofertele de care ai nevoie!

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *