6 Motive pentru care clientii sunt dispusi sa plateasca mai mult

Cu siguranta, cel putin o data in viata ai auzit expresia  « Dai un ban, dar stai in fata ». Ei bine, ea se aplica pentru a evidentia calitatea unui produs sau serviciu, si se aplica din ce in ce mai mult si in Serviciile client.

Dar pentru ce servicii suntem dispusi sa platim mai mult in calitate de clienti?

#1. Expertiza reprezentantilor de vanzari (in general cand ai nevoie de informatii tehnice corecte si bine documentate asupra produselor/ serviciilor pe care le cumperi)

#2. Personalizarea serviciilor (cunoasterea istoricului clientilor,  a preferintelor si a nevoilor acestora)

 #3. Serviciul clienti bun si eficient, care remediaza eventualele  neclaritati sau reclamatii rapid, fara prea multa birocratie si batai de cap

#4. Marca – oamenii cumpara o anumita marca, pentru ca au incredere in reputatia acelei companii

#5. Usurinta de cumparare (in mediul online, platformele bine realizate si optimizate, cum ar fi Emag)

#6. Rapiditate de livrare (de multe ori preferi sa platesti mai mult pentru un curier privat decat pentru serviciile Postei Romane)

Asadar, pentru a te numara printre cei preferati  de catre clienti,  iata cateva solutii eficiente:

  • Cunoaste-ti clientii si incearca sa ai o relatie reala cu acestia
  • Usureaza- le procesul de cumparare, eliminand pe cat posibil obstacolele sau informatiile foarte stufoase
  • Rezolva problemele clientilor si fa mai mult decat asteapta ei de la tine
  • Fii transparent si corect
  • Profita de orice ocazie pentru a-i impresiona
  • Investeste in staff-ul care se ocupa de clienti (vanzari+customer service), atat pe partea de expertiza cat sip e cea de comunicare. Ei sunt imaginea companiei tale, asadar e esential ca ei sa reflecte valorile pe care iti doresti sa le promovezi.

Fa in asa fel incat experienta de cumparare a clientilor sa fie placuta de fiecare data,  si iti vei asigura loialitatea lor si o crestere sustinuta a veniturilor companiei tale. Avand incredere in serviciile tale, ei vor reveni catre tine ori de cate ori vor avea ocazia.

close

VREI SĂ-ȚI FIDELIZEZI CLIENȚII?

Îți dezvăluim 10 reguli de aur care să te ajute să-ți păstrezi clienții aproape. Vrei ?

Prin completarea formularului îți oferi consimțământul pentru a primi ofertele de care ai nevoie!

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *