Ce asteptari au clientii tai de la campaniile de Craciun?

Acum in preajma Craciunului, generozitatea este este starea de spirit cel mai des intalnita si solicitata in jurul nostru.

Peste tot, atat in fizic cat si in online sunt campanii de implicare si colectare, al caror scop principal este fie acela de a aduce un zambet  si o bucurie cat de mica pe chip unor persoane cu care soarta nu a fost prea darnica fie cel de a mari gradul de implicare al cetatenilor in societatea civila.

Pe langa partea umana atat de necesara beneficiarilor acestor campanii si  societatii in care traim, businessurile pot avea de castigat raliindu-se unor cauze umanitare, ecologice sau de orice alta natura.

Cand tu ca antreprenor/ business sustii o anumita cauza in care crezi, vei gasi in piata clienti care sa vina spre tine tocmai din acest motiv, pentru ca rezoneaza cu valorile tale.

Ca si companie, este foarte important  sa nu folosesti aceste campanii doar ca strategie de marketing  deoarece, fara o implicare sau o coerenta a actiunilor tale in aceasta directie, acest lucru se poate intoarce ca un bumerang.

In cazul in care clientii vor detecta  sau vor afla ca obiectivul tau principal a fost de fapt promovarea sau poate camuflarea altor actiuni, iti vei pierde credibilitatea si implicit clientii.

Un exemplu de acest gen la scara macro il constituie « greenwashingul » conform unui studiu Global Witness citat de  Euronews, pe scurt diferenta intre faptul ca bancile din UE au politici afisate in care se implica in lupta impotriva schimbarilor climatice, isi faptul ca ele continua sa finanteze masiv  companii care sunt impllicate direct in procesul de defrisare

Este de dorit ca fiecare companie sau individ sa sustina dupa puterile sale, o cauza in care crede asa cum este de dorit marirea gradului de implicare al fiecaruia dintre noi in societatea in care traim, atat in plan local cat si global.  Insa si mai important este autenticitatea, transparenta si coerenta actiunilor in aceasta directie, pentru a-ti inspira si pastra clientii !

close

VREI SĂ-ȚI FIDELIZEZI CLIENȚII?

Îți dezvăluim 10 reguli de aur care să te ajute să-ți păstrezi clienții aproape. Vrei ?

Prin completarea formularului îți oferi consimțământul pentru a primi ofertele de care ai nevoie!

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *