Stii cat de important este feedbackul?

feedback, opinion, customer-1977987.jpg

Cu fiecare eveniment, cu fiecare intalnire, cu fiecare training tinut imi dau seama cat de important este feedbackul. Tu nu poti fi totalmente obiectiv cand vine vorba despre propria ta persoana. Un feedback real, cu punct si virgula iti poate da detalii pretioase si poate constitui sansa ta de a creste, de a deveni o versiune mai buna.
Companiile sunt si ele subiective in analiza experientei reale a clientilor lor. In mediul online, se pot masura multi indicatori care sa te ajute in construirea unei relatii cu clientul, de la timpul petrecut pe pagina, produsele vizualizate pana la istoric al produselor cumparate astfel incat sa ii poti face o oferta personalizata. De altfel statisticile arata o diferenta de 10 -15 procente intre perceptia companiilor asupra serviciilor livrate si perceptia consumatorilorasupra celorasi servicii primite.
Pentru companiile mai mici sau mai putin prezente in online, care nu au implementat un CRM (Customer Relationship Management) baza o constituie oamenii de vanzari si relatia pe care acestia o dezvolta cu clientii. Feedbackul poate veni de multe ori de la client natural ( sau nu) insa conteaza foarte mult sa fie colectat si transmis catre conducere spre analiza si implementare daca este cazul.
Daca iti doresti sa obtii feedback trebuie sa creezi premisele pentru acest lucru. Poti ruga clientii sa completeze un chestionar de satisfactie in care sa-ti spuna ce considera ca trebuie imbunatatit. Poti avea niste revelatii 🙂
In lipsa unui sistem informatizat, poti face aceasta trimitandu-le un mail sau un SMS sau chiar colectand aceste informatii la cald, in incinta companiei. Important este sa analizezi rezultatele si sa vezi ce anume este de imbunatatit.
O metoda complementara pentru a avea o experienta reala a clientilor este o evaluare de tip client misterios, care iti poate transmite obiectiv informatii precum atmosfera, imaginea, corectitudinea informatiilor primite, rapiditatea serviciului atentie primita de la staff si alte detalii pe care le doriti.
Si spun metoda complementara pentru ca folosite impreuna iti pot da o imagine mai clara despre modul in care ti-ai putea imbunatati serviciile.
Daca doresti mai multe detalii despre tipul de sondaj pe care l-ai putea transmite sau doresti o evaluare de tip cumpartor misterios/ pacient misterios da-mi un mesaj si te ajut cu drag! www.grifin.ro/contact

close

VREI SĂ-ȚI FIDELIZEZI CLIENȚII?

Îți dezvăluim 10 reguli de aur care să te ajute să-ți păstrezi clienții aproape. Vrei ?

Prin completarea formularului îți oferi consimțământul pentru a primi ofertele de care ai nevoie!

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *